Campania #Leapșapentruviață câștigă premiul BEST INFLUENCER CAMPAIGNS la Webstock Awards

#LeapsaPentruViata a câștigat vineri, 8 octombrie, Premiul BEST INFLUENCER CAMPAIGNS în cadrul Webstock Awards. Campania inițiată de Asociația EDIT, a fost regizată și a avut la bază un concept creativ semnat de Millo Simulov de la SPIDER Group și a fost produsă de Eugen Lumezianu de la 111 Film. „Leapșa pentru viață” face parte din prima inițiativă națională de prim-ajutor din România, implementată de Asociația EDIT în parteneriat cu Departamentul pentru Situații de Urgență și I.G.S.U., Programul Național „România în Siguranță”.

Webstock Awards este cea mai mare gală de premiere a proiectelor Social Media din România iar în cadrul secțiunii BEST INFLUENCER CAMPAIGNS, juriul Webstock premiază campanii desfășurate de branduri în colaborare cu creatori de conținut sau celebrități. Creativitatea campaniilor e un factor esențial în selecția proiectelor, dar este apreciat și rolul influencerilor și originalitatea în implementare. Campania #leapșapentruviață a fost desemnată câștigătoare dintr-un număr de 30 de proiecte concurente, multe dintre ele generate de branduri recunoscute la nivel mondial.

Citește >>

S-a lansat oficial „România în Siguranță”, un program național de educație pentru siguranță rutieră și prim-ajutor

Asociația pentru Educație, Dezvoltarea și Implicarea Tineretului (EDIT), în parteneriat cu Departamentul pentru Dezvoltare Durabilă (DDD) anunță lansarea oficială a programului național România în Siguranță. Conferința de lansare a avut loc ieri, 22 septembrie, în clădirea Guvernului României, în prezența reprezentanților din Cabinetul Prim-Ministrului, Ministerul Educației, Poliția Română, Departamentul pentru Situații de Urgență și mediul de afaceri.

România în Siguranță este un program național de educație care urmărește instruirea și informarea copiilor, tinerilor și adulților în ceea ce privește educația pentru siguranță. Programul își propune să ajungă, cu lecții de educație rutieră și prim-ajutor, la 5.000 de elevi din București și din țară, până la sfârșitul anului, și la peste 500.000 de copii și adolescenți, în următorii trei ani. Pe lângă acestea, programul include și cursuri de conducere defensivă pentru tinerii șoferi și cursuri de formare pentru cadre didactice și pentru polițiști din toată țara.
Conform ultimelor statistici realizate de Uniunea Europeană în 2020, România se află pe primul loc la numărul de decese cauzate de accidentele rutiere, având o medie de 85 de decese la milionul de locuitori (dublul mediei Uniunii Europene). Totodată, România este pe ultimul loc din Europa în ceea ce privește numărul de persoane care cunosc manevrele de acordare a primului ajutor.

Orele de educație rutieră din cadrul programului „România în Siguranță” sunt necesare și în contextul statisticilor legate de principalele cauze ale accidentelor rutiere: „Ca să fac o scurtă retrospectivă, în ultimii trei ani, principalele cauze de producere a accidentelor rutiere sunt indisciplina pietonilor, cu aproximativ 19%, viteza – 17%, abaterile bicicliștilor – 10%, urmată de neacordarea priorității pietonilor – 10% și neacordarea priorității vehiculelor – 9%”, a declarat Dl. Comisar-șef de poliție George Grigore.

„Activitatea noastră a început ca răspuns la aceste statistici. În ciuda faptului că am fost afectați de pandemie anul trecut, nu ne-am oprit, pentru că educația trebuie să continue în orice situație și context”, a declarat Liviu Zorilă, Președintele Asociației EDIT, în cadrul conferinței.

Citește >>

Campania #Leapșapentruviață câștigă premiul BEST INFLUENCER CAMPAIGNS la Webstock Awards

#LeapsaPentruViata a câștigat vineri, 8 octombrie, Premiul BEST INFLUENCER CAMPAIGNS în cadrul Webstock Awards. Campania inițată de Asociația EDIT, a fost regizată și a avut la bază un concept creativ semnat de Millo Simulov de la SPIDER Group și a fost produsă de Eugen Lumezianu de la 111 Film. “Leapșa pentru viață” face parte din prima inițiativă națională de prim-ajutor din România, implementată de Asociația EDIT în parteneriat cu Departamentul pentru Situații de Urgență și I.G.S.U., Programul Național ,,România în Siguranță”.

Webstock Awards este cea mai mare gală de premiere a proiectelor Social Media din România iar în cadrul secțiunii BEST INFLUENCER CAMPAIGNS, juriul Webstock premiază campanii desfășurate de branduri în colaborare cu creatori de conținut sau celebrități. Creativitatea campaniilor e un factor esențial în selecția proiectelor, dar este apreciat și rolul influencerilor și originalitatea în implementare. Campania #leapșapentruviață a fost desemnată câștigătoare dintr-un număr de 30 de proiecte concurente, multe dintre ele generate de branduri recunoscute la nivel mondial.

“Scopul campaniei a fost acela de a educa publicul cu privire la manevrele de acordare a primului ajutor în diferite situații în care acestea pot salva o viață. Nu este prima sau singura campanie de genul acesta, însă de data aceasta am decis să tratăm video-urile demonstrative într-o manieră în care să reușim să trecem de partea tehnică și să captăm atenția privitorului, astfel încât acesta să fie mai receptiv la mesajul nostru. Am gândit scenarii care să capteze atenția în primul rând, iar lucrurile esențiale pentru fiecare situație în parte să fie ușor de memorat. Am vrut să trecem dincolo de comunicarea standard, de anumite tehnici care pot părea greoaie și care îi pot descuraja pe oameni. Am vrut să facem primul pas spre public, un pas prietenos și util, ca mai apoi cei interesați să poată aprofunda subiectul.” – Millo Simulov, director de creație și scenarist al proiectului Leapșapentruviață

Personalitățile implicate în această inițiativă sunt actorii Șerban Pavlu, Marius Manole și Andi Vasluianu, actorii de comedie Teo și Costel, artiștii Deliric & DOC și creatorii de conținut Otravă și Selly. Cele 7 spoturi #leapșapentruviață pot fi vizionate aici: https://fb.watch/8F791O-9oc/ sau pe Youtube. Campania s-a bucurat de un feedback excelent în presă, dar și online, cu peste 1,5 milioane de vizualizari, zeci de mii de like-uri și share-uri.
„În special în aceste momente grele, credem că învățarea corectă a manevrelor de prim-ajutor este vitală. Leapșa pentru Viață este cel mai ambițios proiect de acest fel, prin care ne dorim să ajutăm societatea să evolueze și să răspundem prompt unora dintre cele mai mari nevoi actuale: siguranța și responsabilitatea. Durează puţin să înveţi, iar tehnicile sunt uşor de aplicat. Dacă 1% din oamenii la care am ajuns învață să salveze o viață, obiectivul nostru vă fi îndeplinit.’’ a spus Liviu Zorilă, fondatorul Asociației EDIT.
Campania a pornit de la statisticile care spun că 90% dintre români nu știu să acorde primul ajutor în caz de nevoie, ceea ce ne clasează pe ultimul loc în Uniuniea Europeană în ceea ce privește noțiunile de bază legate de aceste tehnici. Scopul proiectului este de a trage un semnal de alarmă asupra importanței cunoașterii corecte a manevrelor de resuscitare de tip RCP (resuscitare cardio-pulmonara), manevra Heimlich, stoparea unei hemoragii, îngrijirea unui membru rupt sau a unei arsuri.
Asociația pentru Educație, Dezvoltare și Implicarea Tineretului (EDIT) a luat naștere în anul 2016 și susține educația, cultura și parteneriatele durabile dintre instituțiile publice și cele private. Prin proiecte ca „Ora de Educație Rutieră”, au ajuns la peste 125.000 de beneficiari (elevi din învățământul preșcolar, școlar și liceal, inclusiv la cadre didactice și părinți). În septembrie 2021 au lansat oficial Programul Național de educație pentru siguranță ,,România în Siguranță”, în parteneriat cu Departamentul de Dezvoltare Durabilă cu scopul de a crește nivelul de educație în ceea ce privește siguranța rutieră și pregătirea pentru situații de urgență.Mai multe detalii despre activitatea asociației pe https://romaniainsiguranta.ro/.

Ora de Educație Rutieră la Opera Comică pentru Copii

Suntem și noi, Asociația EDIT, parte din povestea educațională făurită de Opera Comică pentru Copii și suntem tare bucuroși să vă arătăm câteva momente din universul colorat al copiilor.

Ce înseamnă un ZID de BINE?

Înseamnă un perete gri, urât și mohorât, care a intrat pe mâinile noastre și care s-a umplut de culoare, bucurie și optimism!

România, fruntașă în UE la numărul deceselor în accidente rutiere

Asociația EDIT (Educație, Dezvoltare și Implicarea Tineretului) vine cu o soluție prin primul Program Național de Educație pentru Siguranță (PNES).

Programul Național de Educație pentru Siguranță a încheiat primul tur prin țară

Pentru anul 2020, EDIT își propune să ajungă în cât mai multe alte orașe din țară, atât prin PNES cât și prin alte proiecte pe care le are în desfășurare.

#ActualRegional 12.12.2019 #Live @TVRTimişoara 85 UPC & 107 DIGI

Caravana Asociatiei EDIT a ajuns si la Timisoara.

Manevre de resuscitare, învățate prin practică la „Ora de educație rutieră“

La Colegiul Național “Vasile Goldiș” din Arad a avut loc activitatea preventivă “Ora de educație rutieră”, în cadrul unui proiect național demarat de Asociația EDiT, împreună cu IPJ Arad, ISU Arad și ISJ Arad.

PNES – primul program dedicat siguranței copiilor și tinerilor

Pe baza experienței acumulate prin proiectul ”Ora de Educație Rutieră” din București, prin care s-a ajuns la 80.000 elevi, implicit la aproximativ 180 de școli și licee, dar și la peste 40.000 de preșcolari din toată țara.