Campania #Leapșapentruviață câștigă premiul BEST INFLUENCER CAMPAIGNS la Webstock Awards
#LeapsaPentruViata a câștigat vineri, 8 octombrie, Premiul BEST INFLUENCER CAMPAIGNS în cadrul Webstock Awards. Campania inițiată de Asociația EDIT, a fost regizată și a avut la bază un concept creativ semnat de Millo Simulov de la SPIDER Group și a fost produsă de Eugen Lumezianu de la 111 Film. „Leapșa pentru viață” face parte din prima inițiativă națională de prim-ajutor din România, implementată de Asociația EDIT în parteneriat cu Departamentul pentru Situații de Urgență și I.G.S.U., Programul Național „România în Siguranță”.
Webstock Awards este cea mai mare gală de premiere a proiectelor Social Media din România iar în cadrul secțiunii BEST INFLUENCER CAMPAIGNS, juriul Webstock premiază campanii desfășurate de branduri în colaborare cu creatori de conținut sau celebrități. Creativitatea campaniilor e un factor esențial în selecția proiectelor, dar este apreciat și rolul influencerilor și originalitatea în implementare. Campania #leapșapentruviață a fost desemnată câștigătoare dintr-un număr de 30 de proiecte concurente, multe dintre ele generate de branduri recunoscute la nivel mondial.
Comments are closed.